مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 09:152023-02-07سياسي

فعالیت 40 درصد شرکت های دانش بنیان گیلان در حوزه فناوری های نرم


رییس پارک علم و فناوری گیلان، از استقرار 60 درصدی شرکت های دانش بنیان استان گیلان در پارک علم و فناوری خبر داد و بیان کرد: ظرفیت گیلان در حوزه فناوری های نرم است و لذا 40 درصد شرکت های دانش بنیان استان در حوزه الکترونیک و آی.

- ایسنا/گیلان رییس پارک علم و فناوری گیلان، از استقرار 60 درصدی شرکت های دانش بنیان استان گیلان در پارک علم و فناوری خبر داد و بیان کرد: ظرفیت گیلان در حوزه فناوری های نرم است و لذا 40 درصد شرکت های دانش بنیان استان در حوزه الکترونیک و آی.

تی هستند.

علی باستی، پارک علم و فناوری گیلان را مکانی مناسب برای تبدیل ایده ها به کسب و کار دانست و اظهار کرد: برای اینکه ایده ها به کسب و کار تبدیل شوند، باید یکسری ویژگی هایی را داشته باشند که مهمترین آن دانشی بودن و ارائه خلاقیت و نوآوری است.

وی با بیان اینکه افراد وارد شده به پارک علم و فناوری در بخش های مختلف از جمله هسته فناور، واحد فناور و موسسه فناور فعال می شوند، گفت: این مراحل مانند مقاطع دانشگاهی باید طی شود تا ایده به بازار برسد و ایجاد ثروت کند که در انتها شاهد خروج واحد فناور از چرخه پارک و راه اندازی کسب و کار خواهیم بود.

رییس پارک علم و فناوری گیلان در گفت وگوی ویژه خبری باران، با اشاره به سابقه 20 ساله فعالیت پارک استان، اظهار کرد: در این دو دهه بالغ بر 1200 شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 40 درصد شرکت های دانش بنیان گیلان در حوزه فناوری های نرم

فعالیت 40 درصد شرکت های دانش بنیان گیلان در حوزه فناوری های نرم